Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

 11ου & 15ου  ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ν. ΙΩΝΙΑΣ

          ΤΕΤΑΡΤΗ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012-

                 7.00 ΤΟ  ΒΡΑΔΥ.

              ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Σεμινάριο για γονείς

Τ
ο να δημιουργείς  οικογένεια και να μεγαλώνεις παιδιά είναι πιθανά η πιο δύσκολη δουλειά στον κόσμο. Κι οι γονείς είναι άνθρωποι με αδυναμίες και δυνατότητες, δεν γίνονται αυτόματα οι τέλειοι παιδαγωγοί με τη γέννηση του πρώτου παιδιού, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία με τα παιδιά τους κι ίσως μερικές φορές να κάνουν και  λάθη. Αυτό όμως, που είναι σημαντικό είναι η διάθεση κι η προσπάθειά τους να γίνουν καλύτεροι γονείς και άνθρωποι, να βελτιωθούν. 

    Ευελπιστούμε, ότι η προσπάθεια αυτή μπορεί να συμβάλλει στο να γίνει η γονική εμπειρία πιο ευχάριστη αλλά και αποτελεσματική. Σκοπός λοιπόν αυτού του σεμιναρίου είναι να βοηθηθούν οι γονείς, που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τη σχέση με τα παιδιά τους αλλά και να αποκτήσουν πιο εξειδικευμένη γνώση γύρω από ενδεχόμενες δυσκολίες, που μπορεί να αντιμετωπίζουν μερικά παιδιά στο σχολείο, στο σπίτι, στις κοινωνικές συναναστροφές ή και γενικότερα στην καθημερινότητά τους.

ΘΕΜΑ: Υπερκινητικότητα και Διάσπαση προσοχής – Προβλήματα συμπεριφοράς –  Στρατηγικές μελέτης για σωστό διάβασμα – Προειδοποιητικά σημάδια των Μαθησιακών Δυσκολιών

                            Μετά τιμής,

                  Ο  Επιστημονικός Διευθυντής

                    Γεράσιμος Ρούσσος

              Εργοθεραπευτής --  Εμψυχωτής –

          Ψυχοθεραπευτής, Ειδικευμένος στην Ειδική Αγωγή
 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΕΣ:  Παναγιώτης Τσεκούρας τηλ. 6977360453
                           Πρόγραμμα

 
 
Θέματα
 
Ανάλυση των θεμάτων
 
 
1.
 
 
Παιδιά σβούρες
 
 
Τι είναι Υπερκινητικότητα και Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠ-Υ)
 
 
Οδηγίες σε γονείς και εκπαιδευτικούς
 
 
Προβλήματα συμπεριφοράς
 
 
 
Πότε γίνεται αντιληπτή για πρώτη φορά
και πότε
 γίνονται πιο εμφανή τα συμπτώματα;
Ποιά είναι τα συμπτώματα στο σπίτι και
 στο  σχολείο;
Αιτιολογία, κοινωνικο-συναισθηματικές
συνέπειες
 και επιπτώσεις
Τι θα ζητούσε αν μπορούσε ένα
υπερκινητικό  
παιδί από τους γονείς του
Γιατί θεωρούνται (λανθασμένα) ως  
κακομαθημένα
παιδιά και στιγματίζονται;
Αντιμετώπιση και συμβουλές
Κατευθύνσεις προς εκπαιδευτικούς και  
γονείς
Πότε μια συμπεριφορά θεωρείται
προβληματική;
Συμβουλές οργάνωσης
Τι είναι όρια και ποια είναι η
αξία των   ορίων; 
Πως και πότε διαμορφώνονται;
Συνέχεια και συνέπεια των ορίων
Εναλλακτικές εφαρμογές της τιμωρίας
Επαναπροσδιορισμός και αναγκαιότητα
 των ορίων
Οδηγίες αντιμετώπισης της
προβληματικής συμπεριφοράς
 
 
 
2.
 
Πειθαρχία χωρίς φωνές και καθημερινές εντάσεις
Μάθετε να λέτε «όχι»
Πώς πρέπει να γίνεται η μελέτη του παιδιού στο σπίτι;
Ποια είναι τα πρώιμα προειδοποιητικά σημάδια των Μαθησιακών Δυσκολιών;
 
Εύρεση και χρήση κινήτρων
Δημιουργία συμβολαίου με το παιδί
Πόση ώρα χρειάζεται να μελετά
το παιδί ανάλογα με την ηλικία του;
Ποιές είναι οι Μαθησιακές Δυσκολίες
 και πως αντιμετωπίζονται;