Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Β΄ΜΕΡΟΣ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ  ΣΧΟΛ. ΧΡΟΝΙΑ 2013-14
11ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΙΩΝΙΑΣ        29 ΝΟΕΜΒΡΗ 2013
      ΘΕΜΑ:  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ( ΣΥΝΕΧΕΙΑ )                                            
          Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες σας ενημερώνουμε οτι η ατομική φωτογράφιση των παιδιών που απουσίαζαν και δεν φωτογραφίθηκαν  , θα γίνει την επόμενη εβδομάδα , αφου ειδοποιηθούν πρώτα.                              
  Παρακαλούμε τα παιδιά κατά προτίμηση να φοράνε ρούχα με έντονα χρώματα και αν γίνεται όχι άσπρα, μαύρα και σκούρα μπλέ.
          Ο Πρόεδρος                  Η Γραμματέας
                Παναγιώτης Τσεκούρας              Μάνθα Ζήβα

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ


                                                     ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Στις 14 Νοεμβρίου 1973 φοιτητές του Πολυτεχνείου αποφάσισαν αποχή από τα μαθήματα και άρχισαν διαδηλώσεις εναντίον του στρατιωτικού καθεστώτος. Καθώς οι αρχές παρακολουθούσαν αμέτοχες, οι φοιτητές που αυτοαποκαλούνταν «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», οχυρώθηκαν μέσα στο κτίριο της σχολής επί της οδού Πατησίων και ξεκίνησαν τη λειτουργία του ανεξάρτητου ραδιοφωνικού σταθμού του Πολυτεχνείου.
    Ο πομπός κατασκευάστηκε μέσα σε λίγες ώρες στα εργαστήρια της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών από τον Γιώργο Κυρλάκη. Το, πλέον ιστορικό, μήνυμά τους ήταν: «Εδώ Πολυτεχνείο! Λαέ της Ελλάδας το Πολυτεχνείο είναι σημαιοφόρος του αγώνα μας, του αγώνα σας, του κοινού αγώνα μας ενάντια στη δικτατορία και για την Δημοκρατία». Εκφωνητές του σταθμού ήταν η Μαρία Δαμανάκη, ο Δημήτρης Παπαχρήστος και ο Μίλτος Χαραλαμπίδης.
    Στις 3 π.μ. της 17ης Νοεμβρίου αποφασίζεται από την μεταβατική κυβέρνηση η επέμβαση του στρατού και ένα από τα τρία άρματα μάχης που είχαν παραταχθεί έξω από τη σχολή, γκρεμίζει την κεντρική πύλη.
    Οπως φαίνεται και στο ιστορικό φιλμ που τράβηξε παράνομα Ολλανδός δημοσιογράφος, το άρμα μάχης AMX 30 έριξε την σιδερένια πύλη τη στιγμή που επάνω βρίσκονταν ακόμα φοιτητές. Ο σταθμός του Πολυτεχνείου έκανε εκκλήσεις στους στρατιώτες να αψηφήσουν τις εντολές των ανωτέρων τους και στη συνέχεια ο εκφωνητής απήγγειλε τον Ελληνικό Εθνικό Ύμνο.
    Η μετάδοση διακόπηκε με την είσοδο του άρματος στον χώρο της σχολής. Οι φοιτητές βλέποντας το άρμα μάχης να εισβάλλει, ακολουθούμενο από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ρίχνουν την πόρτα του Πολυτεχνείου στην οδό Στουρνάρη και αρχίζουν να εξέρχονται μαζικά.    
    Οι αστυνομικές δυνάμεις επιτίθενται στους φοιτητές, την έξοδο των οποίων αποφασίζουν (σύμφωνα και με το πόρισμα του εισαγγελέα Τσεβά) να περιφρουρήσουν κάποιοι από τους στρατιώτες που βρίσκονταν στην περιοχή, οι οποίοι σε ορισμένες περιπτώσεις επενέβησαν και εναντίον των αστυνομικών που βιαιοπραγούσαν στους φοιτητές. Πολλοί φοιτητές βρίσκουν καταφύγιο σε γειτονικές πολυκατοικίες. Ελεύθεροι σκοπευτές της αστυνομίας ανοίγουν πυρ από γειτονικές ταράτσες, ενώ άνδρες της ΚΥΠ καταδιώκουν τους εξεγερθέντες.

ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Στρατιώτες και αστυνομικοί έβαλαν με πραγματικά πυρά κατά πολιτών μέχρι και την επόμενη μέρα, με συνέπεια αρκετούς θανάτους στον χώρο γύρω από το Πολυτεχνείο, αλλά και στην υπόλοιπη Αθήνα.
  Η πρώτη επίσημη καταγραφή τον Οκτώβριο του 1974, από τον εισαγγελέα Δημήτρη Τσεβά, εντόπισε 18 επίσημους ή πλήρως βεβαιωθέντες νεκρούς και 16 άγνωστους «βασίμως προκύπτοντες».
    Ένα χρόνο αργότερα ο αντιεισαγγελέας εφετών Ιωάννης Ζαγκίνης έκανε λόγο για 23 νεκρούς, ενώ κατά τη διάρκεια της δίκης που ακολούθησε προστέθηκε ακόμη ένας. Οι πρώτες (δημοσιογραφικές) προσπάθειες για την καταγραφή των γεγονότων μιλούσαν για 59 νεκρούς ή και 79 θύματα, με βάση τον κατάλογο Γεωργούλα. Σύμφωνα με έρευνα το 2003 του διευθυντή του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, Λεωνίδα Καλλιβρετάκη, ο αριθμός των επωνύμων νεκρών ανέρχεται σε 23, ενώ αυτός των νεκρών αγνώστων στοιχείων σε 16.
   Ο Χρήστος Λάζος υποστηρίζει ότι οι νεκροί είναι 83 και ίσως περισσότεροι. Ανάμεσά τους ο 19χρονος Μιχάλης Μυρογιάννης, ο μαθητής λυκείου Διομήδης Κομνηνός και ένα πεντάχρονο αγόρι που εγκλωβίστηκε σε ανταλλαγή πυρών στου Ζωγράφου. Κατά τη δίκη των υπευθύνων της χούντας υπήρξαν μαρτυρίες για τον θάνατο πολλών πολιτών κατά τη διάρκεια της εξέγερσης. Τέλος χιλιάδες σύμφωνα με εκτιμήσεις ήταν οι τραυματίες πολίτες.

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΑΣ


 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ          ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013-14
11ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ν.ΙΩΝΙΑΣ        ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2013 
endekatodimotiko.blogspot.com                                                                                                            
                        ΣΥΝΔΡΟΜΗ 2013-2014.
      Φέτος είναι μια πολλή δύσκολη χρονιά. Πολλά παιδιά ίσως δεν θα ΄χουν τα απαραίτητα. Ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε .Γι΄ αυτό και ζητάμε την ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ των 5 € ( από κάθε οικογένεια και όχι από κάθε παιδί ) απ΄όσους μπορούν και θέλουν, για να μπορεί ο Σύλλογός μας να ανταπεξέρχεται στα στοιχειώδη.
    Ας αποδείξουμε ότι το κοινωνικό μας δίχτυ είναι ανθεκτικό και δεν θα αφήσουμε κανένα παιδί νηστικό φέτος. Τα χρήματα της συνδρομής θα τα παίρνουν τα άτομα του Συλλόγου έως την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΝΟΕΜΒΡΗ 2013.
     Οι γονείς των παιδιών, που παίρνουν μέρος στις δραστηριότητες του Συλλόγου, πρέπει να είναι ταμειακά εντάξει.
         Τελειώνοντας θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε, εκ των προτέρων, για τη συνεργασία σας και τη συμμετοχή σας και να ευχηθούμε σε όλους  υγεία.             
                                    Για το Δ.Σ.
                Ο Πρόεδρος                      Η Γραμματέας

             Παναγιώτης Τσεκούρας               Μάνθα Ζήβα

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Διδακτικό Ωράριο Πρωινής Λειτουργίας


ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
07:00-07:15 07:15-08:00 15’45′ Υποδοχή μαθητώνΠρωινή προαιρετική ζώνη
08:00-08:10 10′ Υποδοχή μαθητών
08:10-09:40 90′ 1η διδακτική περίοδος
09:40-10:00 20′ διάλειμμα
10:00-11:30 90′ 2η διδακτική περίοδος
11:30-11:45 15′ διάλειμμα
11:45-12:25 40′ 5η διδακτική ώρα
12:25-12:35 10′ διάλλειμα
12:35-13-15 40′ 6η διδακτική ώρα
13:15-13:25 10′ διάλλειμα
13:25-14:00 35′ 7η διδακτική ώρα (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος)
14:00-14:05 5′ Δάλειμμα – Αποχώρηση μαθητών του υποχρεωτικού προγράμματος
14:05-14:40 35′ φαγητό – χαλάρωση
14:40-14:50 10′ διάλλειμα
14:50-15:30 40′ 8η διδακτική ώρα
15:30-15:40 10′ διάλλειμα
15:40-16:15 35 9η διδακτική ώρα (Λήξη ολοήμερου προγράμματος)

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΘΕΜΑΤΑ με τον κο ΜΑΚΗ ΡΟΥΣΣΟ


ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ                                                    ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

   11ου & 15ου  ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ν. ΙΩΝΙΑΣ       ΜΗΔΕΙΑΣ 86 & ΦΕΡΤΕΚΙΟΥ 1-ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΣΑΛΔΑΡΗ 
                                            ΤΕΤΑΡΤΗ 06 ΝΟΕΜΒΡΗ 2013--  7.00 ΤΟ  ΒΡΑΔΥ
           
 

 Σεμινάριο για γονείς

 
Το να δημιουργείς  οικογένεια και να μεγαλώνεις παιδιά είναι πιθανά η πιο δύσκολη δουλειά στον κόσμο. Κι οι γονείς είναι άνθρωποι με αδυναμίες και δυνατότητες, δεν γίνονται αυτόματα οι τέλειοι παιδαγωγοί με τη γέννηση του πρώτου παιδιού, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία με τα παιδιά τους κι ίσως μερικές φορές να κάνουν και  λάθη. Αυτό όμως, που είναι σημαντικό είναι η διάθεση κι η προσπάθειά τους να γίνουν καλύτεροι γονείς και άνθρωποι, να βελτιωθούν. 

    Ευελπιστούμε, ότι η προσπάθεια αυτή μπορεί να συμβάλλει στο να γίνει η γονική εμπειρία πιο ευχάριστη αλλά και αποτελεσματική. Σκοπός λοιπόν αυτού του σεμιναρίου είναι να βοηθηθούν οι γονείς, που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τη σχέση με τα παιδιά τους αλλά και να αποκτήσουν πιο εξειδικευμένη γνώση γύρω από ενδεχόμενες δυσκολίες, που μπορεί να αντιμετωπίζουν μερικά παιδιά στο σχολείο, στο σπίτι, στις κοινωνικές συναναστροφές ή και γενικότερα στην καθημερινότητά τους.

ΘΕΜΑ: Υπερκινητικότητα και Διάσπαση προσοχής – Προβλήματα συμπεριφοράς –  Στρατηγικές μελέτης για σωστό διάβασμα – Προειδοποιητικά σημάδια των Μαθησιακών Δυσκολιών            

                      Μετά τιμής,

                             Ο  Επιστημονικός Διευθυντής

                            Γεράσιμος Ρούσσος

                             Εργοθεραπευτής --  Εμψυχωτής –

               Ψυχοθεραπευτής, Ειδικευμένος στην Ειδική Αγωγή

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ :  Παναγιώτης Τσεκούρας  τηλ. 6977360453

Πρόγραμμα

 
Θέματα
Ανάλυση των θεμάτων
 
 
1.
 
 
Παιδιά σβούρες
 
Τι είναι Υπερκινητικότητα και Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠ-Υ)
 
Οδηγίες σε γονείς
 
Προβλήματα συμπεριφοράς
 
Πειθαρχία χωρίς φωνές και καθημερινές εντάσεις
 
Πότε γίνεται αντιληπτή για πρώτη φορά και πότε γίνονται πιο εμφανή τα συμπτώματα;
Ποιά είναι τα συμπτώματα στο σπίτι και στο σχολείο;
Αιτιολογία, κοινωνικο-συναισθηματικές συνέπειες και επιπτώσεις
Τι θα ζητούσε αν μπορούσε ένα υπερκινητικό παιδί από τους γονείς του
Γιατί θεωρούνται (λανθασμένα) ως κακομαθημένα παιδιά και στιγματίζονται;
Αντιμετώπιση και συμβουλές
Κατευθύνσεις προς εκπαιδευτικούς και γονείς
Πότε μια συμπεριφορά θεωρείται προβληματική;
Συμβουλές οργάνωσης
Τι είναι όρια και ποια είναι η αξία των ορίων; 
Πως και πότε διαμορφώνονται;
Συνέχεια και συνέπεια των ορίων
Εναλλακτικές εφαρμογές της τιμωρίας
Επαναπροσδιορισμός και αναγκαιότητα των ορίων
Οδηγίες αντιμετώπισης της προβληματικής συμπεριφοράς
 
 
 
 
 
 
5
 
 
2.
 
Μαθησιακές Δυσκολίες και
 
 
Δυσλεξία
 
Δυσκολίες γραφής στη σχολική ηλικία: Δυσγραφία
Χαρακτηριστικά Μαθησιακών Δυσκολιών
Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια των Μ.Δ.
 
 
Επιπτώσεις
 
Στρατηγικές μελέτης και χρήσιμες συμβουλές
Κατευθύνσεις προς εκπαιδευτικούς και γονείς
Στάδια ανάπτυξης γραφοκινητικής δεξιότητας
Πότε εντοπίζεται και ποια είναι η συχνότητα;
Ποια είναι τα προβλήματα στη γραφή;
Τεχνικές παρέμβασης
 
 
 
5
 
3.
Πώς πρέπει να γίνεται η μελέτη του παιδιού στο σπίτι;
Αποφυγή εντάσεων
Μάθετε να λέτε «όχι»
Εύρεση και χρήση κινήτρων
Δημιουργία συμβολαίου με το παιδί
Πόση ώρα χρειάζεται να μελετά το παιδί ανάλογα με την ηλικία του;
 
5
 
4.
 
Ηλεκτρονικά παιχνίδια,
τηλεόραση και διαδίκτυο
Είναι επικίνδυνα και πότε;
Ο ρόλος τους και οι φόβοι των γονιών
Διαδίκτυο ένα άγνωστο χάος
Είναι κίνδυνος ή γνώση;
Τρόποι προφύλαξης  
 
 
5
 
 
 
5.
 
Οι σχέσεις με τα παιδιά μας
 
Επικοινωνία
 
Επίλυση συγκρούσεων
Αποδεκτές και μη αποδεκτές συμπεριφορές
Τροποποίηση μη αποδεκτής συμπεριφοράς
Χρόνος με το παιδί - πρόληψη
Μάθετε να λέτε όχι
Εξασφαλίστε την συνεργασία του
Επίλυση συγκρούσεων - Ποιος πρέπει να κερδίζει;
Πώς να ακούτε ώστε να σας μιλούν; - Η γλώσσα της αποδοχής
Συνήθη σφάλματα
Πώς να μιλάτε ώστε να σας ακούν;
 
 
 
5
 
6.
 
Διαταραχές λόγου
Χαρακτηριστικά με βάση την ηλικία
Μεθοδολογία
Συμβουλές
 
 
7.
Έφηβοι και γονείς μπροστά
στην επαγγελματική επιλογή
Παράγοντες που επηρεάζουν επαγγελματική επιλογή του εφήβου
Αλλαγές εκπαιδευτικού συστήματος
Συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού
 
 
5
 
 
8.
Συναισθηματική αγωγή
και
Στρατηγικές ελέγχου του άγχους
Ορισμός συναισθηματικής νοημοσύνης
Συναισθηματική αγωγή και έλεγχος τους στρες
Τύποι διαπαιδαγώγησης
Τρόποι να γνωρίσετε τα συναισθήματα των παιδιών και να αυξήσετε
 τη συναισθηματική τους νοημοσύνη
Στρατηγικές
Μεγαλώνοντας παιδιά με ανεξάρτητες προσωπικότητες
 
 
 
5